Как да се възползвам от 2-годишната гаранция на продуктите
1. Платежният документ /фактура, касов бон и др/, както и гаранционната карта, която е
придружавала стоката е Вашата гаранция. Винаги, когато
предявявате рекламация на продукт, трябва да представите оригиналната
фактура /касов бон/ и гаранционната карта, с които
сте закупили продукта.
2. При предявяване на рекламация, подгответе продукта в неговата
цялост и запазен търговски вид (стоката не е увредена от Вас). Ако не
можем да идентифицираме продукта, същият не е в своята цялост или е с
неопазен търговски вид, рекламацията може да не бъде удовлетворена.
3. Уведомете
ни, че искате да предявите рекламация. Това може да направите
чрез формуляра за рекламации, достъпен в сайта и в Общите условия, по телефон
или e-mail.. Информирайте ни в какво се състои увреждането.
4. Ще
получите от нашия екип информация за: уникален номер на Вашата
рекламация, за какъв продукт се отнася тя, в какво се изразява проблемът и
кой служител е обработил оплакването.
5. Изпратете
продукта на адреса, посочен в Общите условия или на сайта като адрес за
връщане. /Ако
желаете може и сами да предявите рекламацията в сервизните бази, описани
на гаранционната карта, като ние поемаме ангажимента да Ви съдействаме/
6. Молим Ви да почистите продукта, преди да го оставите при нас, както и да НЕ изпращате дефектирали продукти с
куриер при наложен платеж за наша сметка. Продукти, изпратени в лошо
състояние или с условие за плащане, подлежат на отказ от приемане и
връщане до надлежното им изпращане.
7. Нашите
сътрудници ще проверят дали продуктът подлежи на гаранционно връщане. Ако
продуктът има фабричен дефект, ще го поправим или ще го заменим с нов
продукт в 30-дневен срок от предявяване на рекламацията. Ако не можем да
поправим или заменим продукта с нов, ще възстановим заплатената за
продукта цена или ще предложим отстъпка. При удовлетворена рекламация с
изпратената към Вас ремонтирана или заменена стока, ще получите и акт,
указващ извършеното по рекламацията. Ако продуктът не отговаря на
гаранционните условия за фабричен дефект или срок на гаранцията,
рекламацията може да не бъде удовлетворена, за което ще бъдете информирани
в 30-дневен срок от рекламацията в писмена форма или по имейл.
8. Пълните гаранционни условия на
продуктите ни можете да намерите в сайта ни и в раздел X от Общите
условия, достъпни на сайта. Повече информация за правото Ви на рекламация,
ако сте потребители, можете да откриете и в чл. 112-115 от ЗЗП.
9. Ако срещате затруднения при предявяване на рекламация, то не се притеснявайте да се свържете с нас.